Happy Face

Japp så är det ! jag är verkligen ett happy face nu , fast att matchen som vi precis spelade gick åt skogen :)
jag mår verkligen så jävla bra. jag har precis de vännerna som jag behver, de som alltd finns och som ställer upp. skolan rullar på och det är inte mer än ca tre veckor kvar nu höhö =).

om jag är duktig och pluggar har jag ääven mitt körkort om tre veckor och det kommer nog va den bästa dagen i mitt liv hittils! det ska bli så jäkla skönt och en sån stor frihet. jag har en underbar pojkvän som alltid finns för mej när jag behöver honom, han litar på mej tills motsatsen är bevisad och han är ingen jävla kontroll freak som de flesta andra killar är. Jag ar även kommit i gång ite med fotbollen igen och börjat träna och vi får väll se hur länge det håller innna ja tröttnar igen. men jag hoppas att det ska hålla lite längre för jag och min body behver verkligen röra på sej haha ;).

Nu har jag precis spelat match och kommit hem, mamma o pappa hade gjort lite korv med pommes och så :) så jag stoppa i mej lite sen tog jag en VARM dusch hehe, duschade i 30 min fy fy fy ! om en stund kommer min pojke hit så blir det en bra film och sen sängen.

GUD, livet är underbart just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0