Migrän dödar mig!

Lång dag i skolan i dag och hade ont i huvudet hela dagen.. inte kul =/ men trodde det skulle gå över som vanligt men nej nej.. blev värre nbär jag kom hem, fick en stark tablett av mamma som jag inte borde tagit :S visste knappt vem jag var sen. sov i 5 timmar och när min pojkvän kom hit va jag jätte otrevlig och frågade va fan han ville , om det var ngt speciellt, och vad han gjorde här, FAST att vi hade bestämt att han skulle komma.. förlåt =/.

nu sitter jag ialf upp. lite possitivt. ska kollla ngra avsnitt sex and the city sen ska jag nog försöka sova igen. prov i morgon så måste fan åka diit asså . Just nu är alt segt. det ända possitiva är att för tillfället ja är ycklig med min man och allt är bra ;).

nu blire tv.  PUSS       morgon trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0