dumma mage

i gåår så somnade ja vid ca 12. älskling o hans vänner va ute en runda på madison, för det var student fest men det hade tydligen inte varit ngt folk alls så vid 1 tiden knackade det på min dörr haha och så kröp han ner i sängen. världens mysigaste !  Han är bäst,bäst,bäst :)  gick upp o vi åkte till skolan, dagen gick ganska snabbt, jag hoppade över sista lektionen med clas ( den vaa bara i 40 min ändå ) för jag hade så sjukt ont i magen, mådde illa och allt snurrade. bläää..

så erik hämtade mej och så åkte ja hem och la mej direkt, så underbart skönt att bara somna in o slippa känna smärtan som är som en kniv i magen =/.  sov ända till halv 6. så ringde ja visar och önskade honom lycvka till på matchen haha ;)   Walldia-Lilla Tjärby. hoppas hans lag (walldia) vinner :)  han ringer väll snart och säger hur det gick så ska bli spännande att se om han gjorde ngra mål som jag bad han göra för min skull haha ^^.

nu kom mamma hem med min tabletter så jag kan missbruka några sådana och slippa mitt magont, skönt!
kl 9 på tv4 är det dokumentären om han phykade gubben Fritzel el va han nu heter. tycker alla borde kolla, silken sjuk människa altså. fyfan !  Ska föröska få ,min söötnos att göra mej sällskap till den dokumentären hihi :)

men nu ska ja ta ngra tabletter till ^^ sen ska ja föröksa översätta den där jävla engelska läxan som ja inte fattar ett skit av.   PUSs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0