Fredag,lördag,söndag!

jag VET ja skriver aldrig i min blogg så nu tänkte ja uppdatera ite om fredagen,lördagen och söndagen :)

Fredag :  då jävlar small det till med fest o grejer hemma hos viktor och julia , man TACKAR!  mycket trevlig kvälll, kanske LITE mkt dricka men ja hade sjukt skojj. vissa som inte va bjudna va ju där men det rörde mej inte i röven bara pinsamt.
efter att viktor o deras fest skulle ta slut så drog vi på EFTERFEST hos manne haha :)  usch o fy.. ja lite dum va ja allt som tog en drink till ungefär vid halv 4 haha men det va kul där oxå :)  sen körde kenan o miridon mej hem, hann knappt krypa ner i sängen fråns bästaste älskling kom, MASSA MYS <3

sov väldigt väldigt länge haha ^^ typ till kl 2 och då skulle äöskling klippa sej så han fick sticka direkt. tråk.. men men :)
seg va man hela dagen i alf.

Lördag: seg seg dag så tänkte ta en lugn kväll hemma haha men NEJ. blev SJUKT mysig kväll med flickorna JULIA , DESSAN och EMMA. puss på er !  blev ngra drinkar och väldigt GOD tacos hemma hos emma och lite melodifestival på det. melodifestivalen va väl ingen hitt som vanligt men det dög. efter ngra drinkar begav vi ioss hem till manne dr dom spelade fifa, tummen NER för det hhaha sen drog vi vidare till daggen. ja va trött o inte alls sugen på att festa haha så jag somnade nästan i soffan, ohc johan, JA jag kanske är tråkig men ja va inte sugen på fest så käften på dej eler ngt haha !  pappa va snmäll o hämtade mej i snökaoset :) åkte hem snacka lite med mamma o dom sen ringer älskling op säger att han sover hos mej i natt igen. JAG BLIR ÖVERLYCKLIG haha :) hatar att sova ensam. så ja satte på tvn och kollade en vääldigt bra film på tv 6. sen kom min pojke, blev lite skitsnack sen somnade vi gott :)

Söndag : Hrm.. aa dumma oss sov till kl 2 i dag igen haha :) gick upp och åt, sen åkte älskling och ja la mej i soffan och kollade en skit bra film. nu städar han och är duktig så ja ska nog ta en dusch nu sen kommer han en stund igen haha :)  kärlek på dej <3

nu blev det ett ganska långt inlägg så nu ska ja kila. hoppas eran helg oxå har varit bra :)  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0