VALBORG

denna helgen kommer bli helt galen och sjukt rolig, om inget råkar förstööra den då asså.
i morgon bir det madison för full rulle, sen på fredag blir det feest hos bellan, på lördag blir det också fest, OM jag överlever tills dess haha. jag har deeutom match på fredag eftermidag också, jobbigt jag vet  !

på söndag blir det en mys dag på väla med världens bästa älskling ! ska inhandla lite sommarkläder, han ska köpa finskor och vi båda behöver ngra sommar sandaler haha :) sen blir det väll det vanliga, en god sallad med baguett och bakad potatis där. Inget är godare än välas bakade potatisar.. MUMS!

nu har jag legat och solat en stund, bränt mej lite men år hoppas att dt går över till brunt i stälet för rött sen haha.
snart beger jag mej till körskolan för att plugga lite, sen blir det fotbollsträning, i denna värmen, blä.
nu ska jag ta av min bikini och göra mej klar för att åka till Laholms city ;)
PUSS :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0